Saksikan Curi-curi Cinta Episod 27 Live

0
161
Curi-Curi Cinta Episod 27 Live

Curi Curi Cinta Episod 27 Live

Drama Curi-Curi Cinta Episod 27 Live  adalah sebuah drama yang semakin hangat dan trending di kalangan peminat drama bersiri Malaysia, Brunei dan Singapura.

Drama Curi-curi Cinta 27 Live ini telah memulakan siarannya sejak 29 April 2019 yang lalu melalui  slot MegaDrama siaran Astro Ria. Drama yang penuh dengan aksi sedih dan romatik ini diadaptasi dari sebuah novel dengan tajuk Curi-curi Cinta, hasil nukilan karya kreatif oleh penuls novel terkenal, Siti Rosmizah.

Drama Curi-curi Cinta Episod 27 Live  adalah merupakan terbitan daripada syarikat produksi SR One Sdn Bhd & Dear Creative Media.

Drama Curi-curi Cinta Episod 27 Live ini telah mendapat sentuhan magis dari pengarah drama yang tidak asing lagi iaitu Raja Ahmad Alauddin, manakala skrip drama ini pula ditulis oleh Rehal Nuharis.

Curi-curi Cinta Episod 27 Live  akan menemui peminat-peminat siri drama genre percintaan melalui kaca televisyen atau secara live streaming pada hari ini  (12 Jun 2019) hasil karya novelis cinta terkenal iaitu, Siti Rosmizah dengan judul yang sama  dari novelnya yang bertajuk Curi-curi Cinta.


Curi-curi Cinta Episod 27 Live


Curi-curi Cinta Episod 26 Live

 

Curi-Curi Cinta Episod 27 Live

 

Para Pelakon Curi Curi Cinta Episod 27 Live

Setelah bersiaran selama 27 episod semalam, penonton dapat membuat kesimpulan bahawa kualiti pengarahan oleh Raja Ahmad Alauddin adalah amat baik sekali.

Drama Curi-curi Cinta Episod 27 ini telah dijayakan oleh beberapa pelakon popular pada slot Megadrama setiap hari Isnin hingga Khamis sebanyak 28 episod keseluruahnnya.

Barisan pelakon yang membintangi drama ini adalah adalah seorang aktor kacak dan berbakat, Aiman Hakim yang bergandingan dengan oleh seorang pelakon wanita yang jelita dan kini telah menjadi tunangannya iaitu Zahirah Macwilson sebagai teraju utama dalam. Gandingan mantap pasangan ini telah berjaya menyentuh hati para penonton yang menyaksikan drama bersiri ini.

BACA : Dari drama Curi2 Cinta jadi realiti, Zahirah & Aiman ikat tali pertunangan

Selain itu, drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu juga telah mendapat kerjasama daripada beberapa pelakon lain yang juga tidak kurang hebatnya iaitu pelakon terkenal Fauziah Nawi, Ku Faridah, Talha Harith, Melanie Tan, Adam Lee, Uyaina Arshad, Farisha Irwayu. dan pelakon-pelakon lain.

Melalui tinjauan yang dilakukan di beberapa media sosial seperti Twitter, ramai netizen pada masa ini telah mula jatuh hati dengan drama bersiri ini sejak drama ini mula ditayangkan di layar kaca tv.

Saksikan Curi Curi Cinta Episod 28 secara LIVE pada setiap hari Isnin sehingga hari Khamis, pukul 10 malam di saluran Astro Ria (104) dan Ria HD (127).

Lagu Tema / OST Curi-Curi Cinta

Terlalu Memuja – Wany Hasrita
Syurga Ditelapak Kaki Ibu – Aishah
Rampas – Akim & Majistret

Sinopsis Drama Curi-Curi Cinta Live Episod 27

Ia mengisahkan tentang seorang wanita beranama Intan Raihana yang dilahirkan dalam keluarga yang susah. Intan yang berasa malu dengan keadaan keluarganya itu, apatah lagi dengan keadaan ibunya yang buta berpunca daripada satu kemalangan maut. Ayah Intan telah meninggal dunia dalam kemalangan tersebut, Intan pula berasa benci terhadap abangnya Iskandar yang dikatakan menjadi punca kemalangan tersebut.

Intan yang tertarik dengan kekayaan serta  kemewahan Daniel Hakim, telah merangka satu perancangan untuk memikat Daniel dan juga setelah mendapat tahu Daniel adalah kekasih kepada sepupunya Fariza. Pelbagai usaha yang dibuat bagi mendapatkan kekasih sepupunya itu. Tetapi, hati Daniel Hakim memang telah terkunci rapat kepada Fariza.

Pada suatu hari, Daniel telah diperangkap dan telah dipaksa untuk disatukan dengan Intan. Akibatnya Daniel berasa dirinya tertipu dengan perkahwinannya dan dia berhasrat untuk membalas dendam. Pelbagai rancangan telah diatur untuk memberikan pengajaran kepada Intan. Tindakan Daniel tersebut benar-benar telah menghancurkan impian Intan selama ini. Dari situlah Intan mula meyedari serta  mula untuk  berubah setelah dia menerima pelbagai ujian dan dugaan.

Namun setelah Intan disahkan mengandung anak kepada Daniel, perasaan sayang mula hadir. Tetapi ego telah membatasi segalanya. Hati Intan telah mati untuk Daniel lalu Intan telah meninggalkan Daniel dan dia terus mencari Intan untuk memujuk Intan kembali kepadanya.

Gambar Pelakon Curi-curi Cinta Episod 27

Curi-Curi Cinta Episod 27 Live
Curi-Curi Cinta Episod 27 Live

Jangan ketinggalan untuk mengikuti drama Curi-Curi Cinta  yang bersiaran 28 episod pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di saluran Astro Ria.

Curi-Curi Cinta Episod 27 Live

Saksikan CURI-CURI CINTA EPISOD 27 di bawah atau dipautan ini setelah siap dikemaskini


LINK DI SINI : 
Kan Ku Kejar Cinta Kamu Episod 27

Mari kita saksikan bersama dengan pasangan masing-masing malam ini di sini dalam drama Curi-curi Cinta Episod 27 Live.

 

Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here