Atta Halilintar menangis isterinya Aurel Hermansyah hamil setelah sebulan bernikah

0
779
atta halilintar umum aurel hamil

Berita gembira yang dijkongsikan oleh pasangan selebriti Atta Halilintar dan Aurel Hermansyah melalui muat naik di Instagram peribadi @attahalilintar pada hari Jumaat (7/5/2021), petang.

Aurel yang merupakan anak kepada penyanyi Anang Hermansyah dan Kris Dayanti itu mendirikan rumah tangga dengan Atta pada 3 April lalu dan upacara akad nikah pasangan itu berlangsung di Hotel Raffles, Jakarta.

AKHIRNYA setelah sebulan mendirikan rumah dan mengecapi saat manis berbulan madu, YouTuber terkaya Indonesia tersebut mengumumkan bahawa isterinya kini hamil.

Beliau berkongsi momen indah ini dengan cucuran air mata kegembiraan dan penuh rasa syukur kepada Allah kerana impiannya untuk dikurniakan cahaya mata pertama tercapai.

Ruang komen di perkongsian tersebut dipenuhi dengan ucapan daripada peminat pasangan itu yang turut mendoakan agar segala urusan mereka dipermudahkan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Atta Halilintar (@attahalilintar)

“Alhamdulillah, Ya Allah isteri saya hamil positif! Impian saya menjadi kenyataan! GOL GOL GOL! Insya Allah anak pertama saya,” tulis Atta.

Selain itu, berita gembira kehamilan Aurel juga dikongsi melalui saluran YouTube Atta Halilintar.

“Teman-teman, hari ini Mpok Nur (Aurel) semestinya mempunyai haidnya, tetapi sampai sekarang dia tidak mempunyai haidnya, dia juga bercakap di Insta Story mengenai keletihan, jadi malam ini dia akan mempunyai paket ujian, kawan-kawan!” jelas Atta, yang dipetik oleh Tribunnews dari rancangan YouTube Atta Halilintar pada hari Jumaat (7/5/2021).

Pada masa itu, Aurel melakukan ujian kehamilan dengan paket ujian pada 4 Mei 2021.

Pada saat itu, Aurel muncul untuk menunjukkan hasil paket ujian yang menunjukkan dua garis merah. Lengan Aurel nampaknya menggeletar, menunjukkan paket ujian yang dipegangnya.

Dalam catatan ini, Atta menulis ungkapan terima kasih atas kehamilan Aurel. Mengetahui hal ini, Aurel terkejut dan mengaku tidak mempercayainya.

Sementara itu, Atta kelihatan gembira dengan mata yang bergenang. Atta segera menunjukkan ekspresi gembira sambil menjerit. Sementara itu, adiknya Thoriq Halilintar yang berada di sebelahnya segera memeluk Atta.

“Adakah kamu bahagia Ayang?” Aurel bertanya kepada Atta.
“Sangat gembira,” jawab Atta.
“Saya tidak dapat mengatakan apa-apa, saya tidak dapat berkata-kata, Ya Allah, Robbi,” kata Aurel.

Atta turut berkongsikan berita gembira ini dengan kedua-dua ibubapanya dan Ibu mertuanya iaitu Anang dan Kris Dayanti dalam instagram miliknya.

atta halilintar kongsi dengan ibu bapa dan mertua nya

sumber: instargram Atta halilintar, tribunnews