Suami Sempat Rakam Video Isteri Bersalin Dalam Kereta Perodua Aruz

TIDAK pernah terlintas dalam fikiran pemuda ini untuk menjadi bldan kepada isterinya menyambut keIahiran bay1 ketiga mereka di dalam kereta. Menceritakan det1k cem4s itu, Mohd Azmil Fitry Razak, 35, berkata isterinya, Nur Izzati Arshad, 31,...

24 tahun lamanya menanti dan berharap, wanita selamat lahir zuriat pertama

Selepas menanti zuriat selama 24 tahun, seorang wanita yang dikenali sebagai Fazilah hilang kata-kata apabila selamat bersalin bayi perempuan di Klinik Kesihatan Lawin, Perak pada 5 Jun lalu. Menerusi laman Facebook, ibu berusia 43 tahun...

Sedihnya!! Selepas diceraikan Da’i Farhan, Kali ini Dr Erin keguguran pula

Bekas isteri pendakwah sensasi, Da’i Farhan iaitu Dr Erin berkongsi berita sedih yang mengalami keguguran selepas usia kandungan mencecah dua bulan. Menerusi laman Instagram, Dr Erin nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi memuat naik paparan...

Sayu.. kegembiraan anak pulang rentas negeri tetapi jenazah ibunya yang menanti

Apabila kerajaan telah menamatkan PKPB dan membenarkan perjalanan merentas negeri, berpusu-pusulah anak perantauan pulang mahu berjumpa dengan ibu dan ayah di kampung. Namun, buat kisah seorang wanita dikenali sebagai Ana Muney, apabila kepulangan disambut dengan...

Jep Sepahtu pun macam nak nangis, Cerita Sari Yanti ketika menahan sakit nak bersalin

Pada 6 Jun 2020, pasangan selebriti Jep Sepahtu dan Sari Yanti telah menimang cahaya mata kedua mereka. Bersalin secara normal, bayi lelaki seberat 3.34 kg semasa dilahirkan menambah lagi keceriaan keluarga kecil mereka. Selepas sepuluh...

Ya Allah 15 tahun saya test tak pernah naik 2 lines ni, Wanita Sebak...

Memiliki cah4ya mata sememangnya impian bagi semua pasangan suami isteri yang telah berkahwin. Pun begitu, terdapat juga pasangan yang terpaksa menunggu dalam tempoh yang lama untuk menimang cah4ya mata. Begitulah seperti yang dikongsikan oleh seorang...

Mak Mertua Buang Kuih Raya Diberi Menantu, Takut Terkirim Sekali COV1D-19

Seorang insan yang bergelar menantu sudah pasti menginginkan hubungan yang baik bersama mertua terutamanya jika sudah lama mendirikan rumah tangga. Hubungan yang baik haruslah dijaga kerana ibu atau ayah mertua harus dianggap seperti ibu dan...
abam bochey

Pilu dan Sedih.. Nor Hidayah dan Anak Sambut 1 Syawal Tanpa Abam Bochey

Pilu dan Sedih.. Nor Hidayah dan Anak Sambut 1 Syawal Tanpa Abam Boche di sisi AIDILFITRI kali ini pasti dilalui dalam keada4n pilu oleh Nor Hidayah tanpa suami Allahyarham Abam Bocey di sisi. Menurut Nor Hidayah,...

Fazura Kongsi Foto Baby Bump semasa Appoinment Doktor, Ramai Puji Nampak Comel

Setelah mendirikan rumahtangga pada 2017, pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura akhirnya bakal menimang cahayamata pertama mereka tidak lama lagi. Berita gembira mereka itu dikongsikan oleh Fattah Amin sendiri menerusi laman Instagram miliknya. Berita pasangan...

Tak sempat timang anak sulung, suami & isteri sarat hamil maut kemalangan dalam perjalanan...

Di Alor Gajah, sepasang suami isteri yang menaiki motorsikal telah maut dalam kemalangan jalan raya di Jalan Bukit Merchat, Pulau Sebang, kira-kira pukul 7.40 pagi tadi. Menerusi laporan berita, mangsa Nur Ain Kamarulzaman, 25, yang...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...