Anak Tak Sangka T-shirt Ayahnya Bernilai RM10K Sehelai Hilang Rumah dimasuk Pencuri

SEORANG anak muda sama sekali tidak menyangka bapanya merupakan salah seorang daripada jutaan peminat kumpulan rock terkenal dari Amerika Syarikat, Nirvana. Lebih mengejutkan kemeja-T edisi Nirvana yang pernah dipakai bapanya sewaktu muda kini dijual pada harga...

Bapa rogol anak kandung tengah berpantang, ugut cederakan cucu jika nafsu buas tidak dituruti

  Lelaki berusia 54 tahun direman seminggu kerana disyaki merogol anak kandungnya yang baru habis berpantang selepas bersalin dalam kejadian yang berlaku Mei 2020 di kediaman mereka di Utan Aji, Kangar, Perlis. Suspek ditahan di tapak...

Tolong macam mana nak buat!! Pakcik sewel datang lagi rumah DS Siti Nurhaliza

PENYANYI Datuk Seri Siti Nurhaliza berdepan situasi mencem4skan apabila didatangi seorang individu tidak dikenali melakukan kekec0han di hadapan rumahnya pada Khamis. Menurut Siti, 41, lelaki berkenaan merupakan individu yang sama pernah dipenj4rakan akibat berkelakuan tidak...

Mati ‘bersepah’ depan rumah, pemuda sedih kucing2 diracun jiran kejam

Kucing merupakan haiwan yang sering dipelihara oleh manusia untuk dijadikan peneman di rumah. Sifat kucing yang manja dan sentiasa ingin hidup di lingkungan manusia membuatkan mereka gemar berkeliaran di sekitar kawasan perumahan. Namun begitu, tidak...

Pening Rosyam Nor ..Shooting dah separuh jalan, Farid Kamil Pulak Kena penjara 13...

KUALA LUMPUR: Penerbit Suhan Movies & Trading, Datuk Rosyam Nor tidak berhasrat menggantikan watak dibawa Datuk Farid Kamil dalam projek drama belum berjudul yang tertangguh akibat COVI1D-19 dan perkembangan terkini membabitkan aktor itu yang...

“Arwah Pernah Hantar Makanan Pada Saya..” TokTi Dedah Sesuatu Tentang Arwah Zaili Mohamed Mangsa...

Pende3ritaan dialami isteri kepada penunggang motosikal yang m4ut selepas dire3mpuh kereta dipandu lelaki m4buk awal pagi 1 Jun lalu turut mendapat perhatian penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza. Perkara itu diluahkan menerusi satu posting di...

Tak Sempat Merasa Gaji Pertama, Pekerja Kurier Maut Dilanggar Pemandu Mabuk

Pemandu mabuk terus membunuh! Lagi kes terbaru, seorang pekerja syarikat kurier tidak sempat menikmati gaji pertamanya selepas maut dilanggar pemandu mabuk di kilometer 34.2 Lebuh Raya Persekutuan menghala Kuala Lumpur. Menerusi laporan Sinar Harian, ketika...

Biodata Pelakon Shah Hazvee Yg Dituduh Ajak Bini Orang Bersatu tubuh

Memetik laporan BH Online, pelakon Shah Hazvee dihadapkan ke m4hkamah Majistret Ampang hari ini atas d4kwaan memikat isteri orang dan mengajak melakukan persetvbuhan. Mengaku Tidak Bers4lah Shah Hazvee atau nama sebenarnya Muhammad Shah Radhi Hazvee, 24,...

Lori Eksiden… Orang Ramai Bukan Tolong Driver Tapi Tolong Rembat Barang

Baru-baru ini, berlaku satu kemalangan di Kilometer 13, jalan Saratok-Betong, di Saratok pagi tadi, melibatkan dua buah lori yang bertembung. Sebuah lori membawa muatan bahan binaan, manakala sebuah lagi membawa bahan mentah berupa daging dan...

Kita Semua Kena Tipu!! Posmen Menangis Tak Dapat Bonus Ditangkap Polis

Polis menahan 3 individu, termasuk seorang posmen yang meraih simpati pengguna media sosial selepas mendakwa dirinya berdepan kesusahan kerana tidak mendapat bonus Hari Raya. Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Shafee Abd Samad berkata seorang...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...