Wednesday, May 27, 2020

Baru habis kes Cikgu Pondan, timbul pulak Kes Cikgu Muda Tumbuk Anak Murid

Insiden “guru pondan” di sebuah sekolah di Iskandar Puteri berjaya diselesaikan dengan baik. Itu pun baharu hari ini dilapor diselesaikan, kini timbul pula kes “pelajar ke***g, cikgu babi” sehingga menyebabkan pelajar ditumbuk bertubi-tubi guru. Memetik...

TERKINI!! Azmin Ali Nafi Sekeras-kerasnya Tidak Terbabit Video Panas

Azmin Ali Nafi Sekeras-kerasnya Tidak Terbabit Video Panas | MENTERI Hal Ehwal Ekonomi, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali menafikan sekeras-kerasnya pembabitannya dalam video lucah yang tersebar sejak semalam dan menyifatkannya sebagai satu tuduhan jahat...

Tiada pusara ibu untuk diziarahi, Rita Sosilawati masak menu kegemaran arwah untuk ubat kerinduan…...

TIADA pusara untuk diziarahi, namun hanya doa mengiringi pemergian ibu tercinta, Allahyarham Datuk Sosilawati Lawiya yang mati dibunuh, sembilan tahun lalu. Setiap kali tibanya Syawal, pastinya mengundang rasa hiba anak sulung jutawan kosmetik iaitu Erni...

Popular Post

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Tak sanggup lihat anak2 abang botak tak beraya, lelaki ini tawar diri bayar ganti...

Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita tentang Mahkamah Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara kepada seorang lelaki yang benama Danial Abdullah Tan,...

‘Sekolah tutup tapi gaji jalan, Mcm mana tu?’ – Netizen desak PM kaji balik...

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dimulakan sejak hampir dua bulan lalu telah memberi k3san kepada sebahagian besar rakyat Malaysia. Ia bagi memutuskan rantaian penularan...