Monday, June 1, 2020

Masih Ramai Yang Degil, Membawa Anak Kecil Ke Pasar Tanpa Rasa Bersalah.

Bukan sahaja tidak mematuhi penjarakan sosial, malah segelintir ibu bapa dikesan membawa anak kecil ke pasar raya untuk membeli barangan keperluan harian. Malah, Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) fasa empat yang sudah memasuki hari kelima...

Dua beradik (China) disyaki punyai simptom Koronavirus dikuarantin di Langkawi

Perkembangan terkini mengenai wabak koronavirus, dua kanak-kanak perempuan yang berasal dari Guangdong, China, dikuarantin di Hospital Sultanah Maliha, Langkawi hari ini kerana mempunyai simptom disyaki wabak koronavirus. Difahamkan, dua kanak-kanak itu yang masing-masing berusia dua...

(Video) Tular Rakaman Rakyat China Rebah Secara Tiba-Tiba Didakwa Akibat K0r0navirus?

  Kebimbangan akan penularan koronavirus yang berasal dari Wuhan, China itu pada hari ini telah mencetuskan rasa panik kepada seluruh dunia selepas jumlah angka kematian yang dicatatkan sehingga ke hari ini telah meningkat...

Penawar Anxiety Ada Dalam Surah Ad-Dhuha! Lembut Cara Allah Tegur Kita

Ayat 1 : Wad duhaa – Demi waktu dhuha (ketika matahari naik setinggi galah) Sebab itu, prekära pertama yang perlu anda beritahu pada seseorang yang alami tekanan emosi atau depresi adalah...

10 Tahun Menanti Zuriat, suami isteri menangis disahkan bakal terima cahaya mata

Setiap pasangan yang sudah berkahwin sudah pasti menginginkan zuriat dalam kehidupan mereka. Hal ini kerana anak-anak adalah penyeri kepada pasangan suami isteri dan dapat melengkapkan impian membina keluarga yang mawaddah. Namun begitu, tidak semua pasangan...

“Hati Dan Buah Pinggan Shut Down,” Obses Pil Kurus, Kandungan Wanita Terancam

Siapa sahaja yang tidak suka terlihat ramping dengan kulit yang mulus. Disebabkan itu, ramai wanita yang sanggup berhabisan wang ringgit demi kelihatan cantik. Namakan apa sahaja produk suplemen, jika kena dengan harga, pasti akan...

Tak nampak langsung macam orang baru lepas bersalin.. Slimnya! HANIS ZALIKHA!

Seriously, terperanjat tengok penampilan terkini Hanis Zalikha yang selamat bersalin anak kedua pada 24 Mei lepas. Baru dua bulan lebih tapi perut sudah kembali ramping. Tak nampak langsung macam orang lepas melahirkan anak. Slimnya!...

Jangan Sesekali Bergurau Main Kepala, Nurse Kongsi Kesan Buruk Ramai Yang Masih Belum Tahu

Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal. Baru-baru ini tular kes buli melibatkan beberapa remaja di mana seorang pelajar lelaki dipukul oleh rakan-rakannya sehingga cedera. Dalam video berdurasi 35 saat...

Tak sampai beberapa jam sekolah dibuka, 32 murid sesak nafas

2 GURU PENGSAN, 32 MURID SESAK NAFAS, MUNTAH, LOYA Baru dua jam sekolah dibuka.. Sebahagian murid SK Kopok mengalami simptom muntah dan sesak nafas. BARU dua jam sesi pembelajaran bermula, ada lagi murid dan pelajar sekolah sekitar...

Lelaki yang tidur sebelum jam 10.30 malam punyai sperma 4 kali ganda lebih sihat...

Kebanyakan orang merancang untuk berkahwin, kemudian mendapatkan anak. Namun adakalanya perancangan itu tidak menjadi dan timbul kesukaran bagi sesetengah pasangan yang mempunyai masalah untuk mendapatkan anak.  Baru-baru ini, ahli saintis mendakwa mereka menemui 'penawar'...

Popular Post

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Tak sanggup lihat anak2 abang botak tak beraya, lelaki ini tawar diri bayar ganti...

Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita tentang Mahkamah Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara kepada seorang lelaki yang benama Danial Abdullah Tan,...

‘Sekolah tutup tapi gaji jalan, Mcm mana tu?’ – Netizen desak PM kaji balik...

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dimulakan sejak hampir dua bulan lalu telah memberi k3san kepada sebahagian besar rakyat Malaysia. Ia bagi memutuskan rantaian penularan...