Monday, May 25, 2020

Hidayah Sedih Akaun Facebook Milik Suaminya Arwah Abam Bocey digodam

Balu arw4h pelawak Abam Bocey, Nor Hidayah Mohd. Ali mendedahkan bahawa terdapat pihak yang cuba ‘mengambil’ akaun media sosial suaminya. Menurut Nor Hidayah, perkara itu disedarinya selepas gagal mengakses masuk ke akaun Facebook milik suaminya...

“Allahu jelas nampak dia rindu tarik tangan nak balik pun tak mahu..” – Bapa...

Melihat anak kecil kehilangan ibu bapa adalah sesuatu yang sangat menyedihkan. Lebih-lebih lagi ketika itu mereka masih belum menyedari bahawa pusara yang kerap diziarahi adalah milik ibu bapa tercinta. Bersendirian Di...

Cikgu hidap kanser ambil ‘order’ khat atas katil hospital meninggal dunia

Sebelum ini, media-media semasa ada melaporkan keadaan seorang guru yang terlantar di katil hospital kerana mengalami masalah kanser linfoma tahap empat sejak April lalu. Bagi menampung kos rawatan dan juga pembiayaan untuk membeli tong oksigen,...

Ayah Mimpi Anak, Bila Pergi Rumah Tengok Mayat Dah Mereput Depan Tandas

Luar Negara Kita selalu dengar pasal naluri seorang ibu. Sebab tu kalau kita demam ke sakit mesti mak kita macam dah tahu-tahu je. Tapi insiden yang berlaku dekat Thailand ni lain pulak. Menurut WORLD OF BUZZ, seorang...

Anak mati tertinggal dalam kereta, setelah ibu pesan kepada anak sulungnya bawa masuk ke...

Kadang kala akibat kecuaian penjaga, nyawa kanak-kanak yang tidak bersalah menjadi mangsa. Namun siapalah kita mahu menyalahkan takdir Ilahi. Terbaru, seorang kanak-kanak perempuan meninggal dunia setelah tertinggal dalam kereta ibunya selama kira-kira tiga jam di Taman...

2 beradik lemas selepas terperangkap dalam peti sejuk rosak selama 5 jam ketika bermain...

Dua beradik dilaporkan mati lemas selepas terperangkap dalam peti sejuk yang ditinggalkan berdekatan dengan kediaman mereka di Kyrgystan.  David, 6, dan, Nikita, 4, terdahulu bermain sorok-sorok di perkampungan mereka di Mikhaylovka.  Difahamkan, David menyorok dalam...

“Saya tak mungkin boleh terus tinggal di rumah kami, terlalu banyak kenangan indah dengan...

Tengah malam semalam, industri seni Tanah Air telah dikejutkan dengan berita kehilangan penyanyi pop yeh yeh terkenal iaitu Dato’ A. Rahman Hassan selepas dilaporkan kritikal petang semalam oleh anaknya iaitu pelakon popular, Khir Rahman. Jenazah...

Muat naik status pasal mati, pelajar seakan tahu akan pergi hadap Ilahi

Seperti arwah tahu ajalnya semakin dekat, seorang penuntut kolej sebelum ini telah memuat naik posting tentang kematian sebelum beliau maut dalam satu kemalangan setelah kereta yang dipandunya terbabas serta melanggar pokok. Lebih menyedihkan lagi apabila...

Tragedi 6 ahli bomba lemas, isteri rasa kosong kali pertama puasa tanpa arwah

Tragedi enam anggota bomba yang lemas dalam operasi mencari dan menyelamat di lombong Taman Putra Perdana, Puchong pada Oktober lalu sukar dilupakan rakyat Malaysia.Apatah lagi bagi isteri salah seorang mangsa, Adnan Othman iaitu...

Popular Post

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Tak sanggup lihat anak2 abang botak tak beraya, lelaki ini tawar diri bayar ganti...

Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita tentang Mahkamah Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara kepada seorang lelaki yang benama Danial Abdullah Tan,...

‘Sekolah tutup tapi gaji jalan, Mcm mana tu?’ – Netizen desak PM kaji balik...

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dimulakan sejak hampir dua bulan lalu telah memberi k3san kepada sebahagian besar rakyat Malaysia. Ia bagi memutuskan rantaian penularan...