Bayi Baru Lahir Meninggal Dunia Akibat Covid-19 Lepas Ibu Bagi Jiran Dukung

Bayi yang baru lahir meninggal dunia akibat Covid-19, difahamkan bayi tersebut lahir dalam keadaan sihat termasuk ibunya. Peristiwa ini terjadi di Jawa Timur Indonesia, walaupun telah dirawat dan dikuarantinkan, nyawa bayi tersebut tidak dapat diselamatkan. Menurut...

“Saya tak mungkin boleh terus tinggal di rumah kami, terlalu banyak kenangan indah dengan...

Tengah malam semalam, industri seni Tanah Air telah dikejutkan dengan berita kehilangan penyanyi pop yeh yeh terkenal iaitu Dato’ A. Rahman Hassan selepas dilaporkan kritikal petang semalam oleh anaknya iaitu pelakon popular, Khir Rahman. Jenazah...

Anak mati tertinggal dalam kereta, setelah ibu pesan kepada anak sulungnya bawa masuk ke...

Kadang kala akibat kecuaian penjaga, nyawa kanak-kanak yang tidak bersalah menjadi mangsa. Namun siapalah kita mahu menyalahkan takdir Ilahi. Terbaru, seorang kanak-kanak perempuan meninggal dunia setelah tertinggal dalam kereta ibunya selama kira-kira tiga jam di Taman...

Cikgu hidap kanser ambil ‘order’ khat atas katil hospital meninggal dunia

Sebelum ini, media-media semasa ada melaporkan keadaan seorang guru yang terlantar di katil hospital kerana mengalami masalah kanser linfoma tahap empat sejak April lalu. Bagi menampung kos rawatan dan juga pembiayaan untuk membeli tong oksigen,...

Ya Allah.. Wanita maut tinggalkan 4 anak sekelip mata dalam Nahas motosikal di Batu...

Dua wanita dilaporkan maut selepas motosikal yang ditunggang mereka terbabit dalam kemalangan di Jalan Labis-Yong Peng, Batu Pahat semalam. Mangsa, Nur Indasari Miskan dan anak saudaranya Hazlina Makmun meninggal dunia di tempat kejadian sewaktu dalam...

Ayah Mimpi Anak, Bila Pergi Rumah Tengok Mayat Dah Mereput Depan Tandas

Luar Negara Kita selalu dengar pasal naluri seorang ibu. Sebab tu kalau kita demam ke sakit mesti mak kita macam dah tahu-tahu je. Tapi insiden yang berlaku dekat Thailand ni lain pulak. Menurut WORLD OF BUZZ, seorang...

2 beradik lemas selepas terperangkap dalam peti sejuk rosak selama 5 jam ketika bermain...

Dua beradik dilaporkan mati lemas selepas terperangkap dalam peti sejuk yang ditinggalkan berdekatan dengan kediaman mereka di Kyrgystan.  David, 6, dan, Nikita, 4, terdahulu bermain sorok-sorok di perkampungan mereka di Mikhaylovka.  Difahamkan, David menyorok dalam...

Ibu meninggal 3 sebelum sempat raikan Hari Ibu, gadis ke rumah makcik2 untuk ubati...

Hari ibu yang disambut pada 10 Mei setiap tahun pastinya suatu hari yang sangat bermakna buat para ibu dan anak-anak. Namun, bukan semua dapat meraikan hari istimewa tersebut dengan insan yang kita sayangi. Hal ini...

Muat naik status pasal mati, pelajar seakan tahu akan pergi hadap Ilahi

Seperti arwah tahu ajalnya semakin dekat, seorang penuntut kolej sebelum ini telah memuat naik posting tentang kematian sebelum beliau maut dalam satu kemalangan setelah kereta yang dipandunya terbabas serta melanggar pokok. Lebih menyedihkan lagi apabila...

Sedihnya.. Suami balik ambil dokumen nak ke hospital, isteri hamil 7 bulan meninggal dalam...

Ajal dan maut itu sememanngnya tidak diketahui bila ia akan berlaku. Siapa sangka kegembiraan pasangan suami isteri yang bakal menyambut kelahiran ahli keluarga baharu bertukar menjadi momen duka buat sang suami. Menerusi Twitter milik Mohd...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...