Monday, May 25, 2020

Hidup Selama 26 Tahun Gadis Ini Tidak Pernah Solat, Sehinggalah COVID-19 Membuka Matanya.

ADA hikmah di sebalik penularan wab4k C0vid-19 yang melanda serata dunia ketika ini. Seperti kisah seorang gadis yang pulang dari Eropah yang terjejas teruk dan diisytiharkan zon merah bagi wabak yang membawa m4ut itu.   Perkongsian foto...

“Solat Asar berapa rakaat? tiga?”- Kantoi minta derma untuk Tahfiz tapi bila tanya Asar...

Sekarang ni kalau korang perasan, ramai individu yang menggunakan agama untuk meminta derma. Kita pun jadi tak pasti yang mana betul-betul memerlukan dan juga mereka yang menipu dan hanya menggunakan...

Anak Jenis Binatang!! Nama je belajar Kolej Universiti Islam .. Ajaran Islam tak Ikut

Sungguh tak disangka rupanya ada lagi manusia yang menyusahkan ibu dan ayahnya. Anak Jenis Binatang‼️ baca dan tolong viral sampai kau sedar apa sebenarnya y kau da buat. Ini tindakan aku sebagai manusia....

“Solat Dhuha tak pernah tinggal 12 rakaat, serius aku cemburu”- PU Riz Puji Keperibadian...

Pencetus Ummah (PU) dan pelakon, Rizz atau nama sebenarnya Muhammad Haris Mohd Ismail memuji keperibadian serta semangat Hafidz Roshdi dalam mendalami ilmu agama. Menurutnya pertama kali bekerjasama dengan Hafidz adalah ketika menjalani penggambaran drama di...

4 Amalan Penting Perlu Dibuat Bila Masuk ‘Rumah Baru’ Dikongsikan Mufti

Bukan kita sahaja yang berada di atas muka bumi ini kerana ada makhluk lain yang berada di sekeliling kita samada sedar atau tidak sedar. Oleh itu, kita disarankan untuk saling menghormati hak sesama makhluk...

‘Takkan nak sembelih babi di masjid baru kata salah’

“Sudah-sudahlah. Takkan nak tunggu sembelih korban dekat kuil atau sembelih babi dalam masjid baru kata salah.” Demikian kata Pendakwah bebas, Prof Dr Ridhuan Tee Abdullah terhadap Datuk Seri Dr Mujahid Yusof Rawa yang seolah-olah membela...

Popular Post

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Tak sanggup lihat anak2 abang botak tak beraya, lelaki ini tawar diri bayar ganti...

Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita tentang Mahkamah Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara kepada seorang lelaki yang benama Danial Abdullah Tan,...

‘Sekolah tutup tapi gaji jalan, Mcm mana tu?’ – Netizen desak PM kaji balik...

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dimulakan sejak hampir dua bulan lalu telah memberi k3san kepada sebahagian besar rakyat Malaysia. Ia bagi memutuskan rantaian penularan...