Anak Jenis Binatang!! Nama je belajar Kolej Universiti Islam .. Ajaran Islam tak Ikut

Sungguh tak disangka rupanya ada lagi manusia yang menyusahkan ibu dan ayahnya. Anak Jenis Binatang‼️ baca dan tolong viral sampai kau sedar apa sebenarnya y kau da buat. Ini tindakan aku sebagai manusia....

‘Takkan nak sembelih babi di masjid baru kata salah’

“Sudah-sudahlah. Takkan nak tunggu sembelih korban dekat kuil atau sembelih babi dalam masjid baru kata salah.” Demikian kata Pendakwah bebas, Prof Dr Ridhuan Tee Abdullah terhadap Datuk Seri Dr Mujahid Yusof Rawa yang seolah-olah membela...

Apakah Amalan Seharian Allahyarham Ustaz Ismail Kamus, Hingga pengakhirannya Husnul Khatimah

Jumaat lepas kita baru sahaja kehilangan seorang pendakwah, juga tokoh ilmuan agama yang sangat banyak jasanya kepada umat Islam, allahy4rh4m Datuk Haji Ismail Kamus. Men1ngg4l di hari baik dan pada penghulu hari, hari Jumaat ramai...

“Solat Asar berapa rakaat? tiga?”- Kantoi minta derma untuk Tahfiz tapi bila tanya Asar...

Sekarang ni kalau korang perasan, ramai individu yang menggunakan agama untuk meminta derma. Kita pun jadi tak pasti yang mana betul-betul memerlukan dan juga mereka yang menipu dan hanya menggunakan...

4 Amalan Penting Perlu Dibuat Bila Masuk ‘Rumah Baru’ Dikongsikan Mufti

Bukan kita sahaja yang berada di atas muka bumi ini kerana ada makhluk lain yang berada di sekeliling kita samada sedar atau tidak sedar. Oleh itu, kita disarankan untuk saling menghormati hak sesama makhluk...

Jemaah haji tahun ini hanya untuk mereka yang tinggal di Arab Saudi sahaja

Walaupun Malaysia telah memaklumkan bahawa tiada jemaah haji dari negara akan ke Tanah Suci pada tahun ini, namun pihak Arab Saudi mengambil inisiatif dengan tetap meneruskna rukun Islam ke-5 itu. Walau bagaimanapun, ibadah tersebut akan...

Akibat Kontroversi Nabil Kini Insaf & Dekatkan Diri Dengan Allah dan Al-Quran

KUALA LUMPUR: Panas dikec4m netizen atas kontr0versi bantuan untuk artis, menjent1ik kesedaran dalam diri pelawak dan pengacara terkenal, Nabil Ahmad. Mengaku apa yang berlaku sebagai pengajaran terbesar dalam hidup, Nabil mendedahkan, kontr0versi itu menjadi titik...

Azhar Sulaiman Beri Pandangan Tentang Rambut Anaknya Tukar Warna Oren

TERKEJUT dengan gaya rambut baharu anak perempuannya iaitu Kasih Iris Leona, pelakon Azhar Sulaiman akui dia masih berusaha menjadi pemimpin yang baik untuk keluarganya. Akui sedar dengan rasa kurang senang dalam kalangan netizen, Azhar, 49,...

Nina Iskandar terkejut akaun Fake FB dia kritik kerajaan hadkan jemaah solat di masjid?

PELAKON Nina Iskandar terkejut dan bengang apabila mengetahui dia menjadi m4ngsa pihak tidak bertanggungjawab bagi mencetuskan prov0kasi terhadap kerajaan Malaysia di Facebook. Tegas Nina atau nama sebenar Nur Akmalina Iskandar, 29, perbuatan berkenaan dikhuatiri boleh...

Cuaca Mendung Iringi Pengebumian Datuk Ismail Kamus.

CUACA mendung dan suasana sayu mengiringi majlis pengebumian pengasas Persatuan Perubatan Islam Darussalam Malaysia, Datuk Ismail Kamus di Tanah Perkuburan As-Sobirin, Lembah Keramat, Kuala Lumpur, hari ini. Jenazah selesai dikebumikan pada 11 pagi selepas selesai...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...