“Saya pernah terfikir tidak akan mempunyai zuriat” Permaisuri Agong

Pasti ramai tahu kisah perjuangan KDYMM Perma1suri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah dalam memperoleh cahaya mata sendiri. Disebalik senyuman manis, baginda pernah diuji dengan enam kali episod kegugur4n. Gagal hamil selepas 9 tahun berkahwin,...

Atas Dapur Gas Pun Boleh Bakar Biskut Raya Kalau Oven Tak Ada

Dekat nak raya ni orang perempuan memang bersemangat nak buat kuih raya. Resipi pun dah banyak yang disimpan malah dah ada pun yang mula buat biskut raya. Tak jadi hal bagi mereka yang dah ada...

Muka Dia ‘Hodoh’ Betul Masa Mengandung, Lepas Anak Lahir… Terus Berseri2

Setiap wanita mempunyai tahap-tahap aIahan mereka yang tersendiri terutamanya sewaktu diawal kehamiIan. Bahkan lebih menarik lagi, alahan ini juga turut dirasai oleh sesetengah para suami diluar sana. Salah seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Amma Malik,...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...