Wednesday, May 27, 2020

Terima Kasih Tan Sri Anuar.. Dah Tak Payah Pakai Bangla Lagi dah.. Puluhan gelandangan...

Sejak semalam, foto-foto para gelandangan yang di ibu kota menaiki bas menuju ke destinasi tempat kerja baharu menghiasi media sosial. Hal tersebut berikutan mereka telah diterima bekerja di syarikat di daerah Sitiawan Perak. Kumpulan pertama...

Cik B Bagi Hadiah Untuk Hari Ibu, Reaksi DSV Cvri Perhatian

Baru-baru ini kita telah menyambut hari ibu di mana ramai yang mengambil kesempatan untuk meraikan ibu masing-masing dengan memberi hadiah dan ucapan-ucapan penghargaan di media sosial. Anak usahawan kosmetik terkenal, Cik B juga tidak...

“Tak Pernah Terpikir Akan Jadi Momdad…”- Rita Rudaini

Umum semua sedia tahu bahawa pada 10 Mei merupakan tarikh pada setiap tahun kita akan menyambut hari ibu. Sudah tentu, hari berkenaan menjadi hari yang sangat bermakna buat para ibu. Hal ini turut dirasai...

Aksi Luncur Salji Budak Berusia Setahun Ini Memang Hebat!

Budak baru berusia setahun kebanyakannya masih belajar bertatih untuk berjalan. Malah ada yang masih belum pandai berjalan pun lagi, apatah lagi untuk melakukan aktiviti lasak. Namun bagi anak kepada Carolin dan Patrick Schreiber lain...

Islam Tak Benarkan dan Solat Tak Sah Isteri Imamkan Suami Seorang Mualaf –...

Wanita tidak boleh menjadi imam kepada kaum lelaki termasuk suaminya walaupun bergelar seorang mualaf yang belum cukup mempelajari ilmu agama Islam. Menteri Hal Ehwal Agama, Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri menjawab soalan wartawan berhubung...

“Comelnya Baby Bump!,” – Sedang Hamil Anak Kedua, Figura Terkini Bella Astillah Cvri Perhatian...

Satu video pendek yang dikongsikan Bella Astillah mencvri perhatian peminat apabila ia sudah pun ditonton hampir 500,000 kali selepas dimuat naik di Instagram pada Jumaat. Melakukan ‘step’ tarian ringkas bersama adiknya Didi Astillah bagi...

Serius Lawa Ayda Jebat Berhijab Bikin Ramai Yang Cair – “Manisnya!”

Ayda Jebat yang muncul dalam drama Bukan Gadis Biasa memegang watak Johana yang merupakan  seorang gadis kasar agak tomboy sedikit sebanyak mengubah penampilan biasa sebelum ini. Ayda dalam drama tersebut telah memotong pendek rambutnya,...

Cuaca Mendung Iringi Pengebumian Datuk Ismail Kamus.

CUACA mendung dan suasana sayu mengiringi majlis pengebumian pengasas Persatuan Perubatan Islam Darussalam Malaysia, Datuk Ismail Kamus di Tanah Perkuburan As-Sobirin, Lembah Keramat, Kuala Lumpur, hari ini. Jenazah selesai dikebumikan pada 11 pagi selepas selesai...

Izara Aishah Payung Foto Anak- “Rambut Sama Naik Nampak? Geng Hang…”

Pelakon popular, Izara Aishah kini semakin bahagia dengan kehadiran cahaya mata pertamanya apabila dia selamat melahirkan baby girl pada 15 April lalu. Setelah berkahwin dengan jejaka pilihannya, Adib Khalid kini pasangan ini sudah...

Datin Eina Azman ‘Payung’ Video Durian Crepe Musang King Jadi Perhatian Ramai!

Datin Eina Azman selain dikenali sebagai pelakon, dia juga tidak asing lagi dalam laman sosial apabila dirinya sering berkongsikan pelbagai resepi mudah dan menyeronokkan untuk dibuat para wanita diluar sana. Malah, video-video resepi masakan...

Popular Post

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Tak sanggup lihat anak2 abang botak tak beraya, lelaki ini tawar diri bayar ganti...

Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita tentang Mahkamah Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara kepada seorang lelaki yang benama Danial Abdullah Tan,...

‘Sekolah tutup tapi gaji jalan, Mcm mana tu?’ – Netizen desak PM kaji balik...

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dimulakan sejak hampir dua bulan lalu telah memberi k3san kepada sebahagian besar rakyat Malaysia. Ia bagi memutuskan rantaian penularan...