Kecoh Rumah terbuka Hari Raya Bertukar Seram muncul ‘tetamu tak diundang’

Suasana meriah dan gembira pada majlis rumah terbuka Hari Raya bagi meraikan kedatangan Syawal oleh sebuah keluarga besar tiba-tiba bertukar menjadi ‘ser4m sejuk’ apabila disedari akan kehadiran ‘tetamu yang tak diundang’.Ini disebabkan gara-gara gambar...

Lima Lelaki Kerja Krajaan Ditahan Mencvri 23 Lembu. Bila P0Iis Periksa, Kant0i Pula Benda...

Bunyi seakan tidak masuk akal, namun itu realiti yang berlaku apabila lima penjawat awam ditahan atas dkwaan mencvri 23 ekor lembu di Kulai, Johor. Terdahulu, poIis menahan lima penjawat awam termasuk seorang pegawai dan...

Inilah Bukti Persahabatan Setelah Tiga Dekad Lamanya

Siapa yang tidak mengetahui drama kepolisan, Gerak Khas terbitan Skop Production yang telah memasuki siri ke-19 sejak ditayangkan pada 1999, yang disiarkan di TV 2 sentiasa mendapat di hati para penonton setianya. Pada...

Jangan Sesekali Bergurau Main Kepala, Nurse Kongsi Kesan Buruk Ramai Yang Masih Belum Tahu

Artikel ini diolah & diterbitkan ke Siakap Keli dengan kebenaran dari sumber asal. Baru-baru ini tular kes buli melibatkan beberapa remaja di mana seorang pelajar lelaki dipukul oleh rakan-rakannya sehingga cedera. Dalam video berdurasi 35 saat...

[VIDE0] “Dato’ Lari Elok-elok Kain Dah Terangkat Tu”

Semakin hari semakin bahagia lihat kehidupan keluarga Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida. Memang betul setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. Kontr0versi sebelum ini memang betul-betul memat4ngkan hubungan kasih sayang antara mereka berdua. Ramai...

Lagak macam Diva Meletop

Sekitar semalam, rancangan MeleTOP yang diacarakan oleh Neelofa dan Nabil Ahmad telah meraikan kejayaan mereka meraih sekitar 1 juta subcriber di Youtube. Oleh yang demikian, set mereka telah dihiasi dengan dekorasi belon yang pelbagai...

“Jangan Halang Anak Korek Dan Makan Tahi Hidung”, – Doktor Pakar..

Mengorek hidung dan memakan sisanya adalah salah satu cara terbaik menjaga kesihatan tubuh badan, dakwa seorang doktor terkenal di Austria.Pakar paru-paru yang beribu pejabat di Innsbruck, Prof Dr Friedrich Bischinger berkata, golongan yang...

“Allahu jelas nampak dia rindu tarik tangan nak balik pun tak mahu..” – Bapa...

Melihat anak kecil kehilangan ibu bapa adalah sesuatu yang sangat menyedihkan. Lebih-lebih lagi ketika itu mereka masih belum menyedari bahawa pusara yang kerap diziarahi adalah milik ibu bapa tercinta. Bersendirian Di...

Baru Umur 12 Tahun, Alyssa Dah Dapat Beli T0Y0TA VELLFlRE

PENYANYI dan pelakon cilik terkenal, Aryanna Alyssa Dezek yang memuat naik vide0 lagu ‘cover’ di YouTube sejak berusia empat tahun berjaya membeli kereta idamannya, Toyota Vellfire. Alyssa ketika ditemui Harian Metro berkata, dia tidak menyangka...

Netizen Terharu… Dato Lee Chong Wei beri sumbangan kepada masjid

KUALA LUMPUR: Walaupun berlainan agama, bekas jaguh perseorangan badminton lelaki negara, Datuk Lee Chong Wei membuktikan ia bukan halangan apabila memberi sumbangan kepada Masjid Al-Hidayah Kampung Sungai Penchala (MAHSP), Kuala Lumpur hari ini. Perkongsian itu...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...