Tuan rumah terkejut Orang Bujang ubahsuai rumah sewanya ‘meletop’ habis

0
3432

 

Bercakap tentang rumah, siapa sahaja yang tidak ingin memiliki sebuah kediaman yang dalamnya mempunyai dekorasi yang dapat membuatkan penghuni tenang dan selesa melihatnya.

Namun begitu, jika ingin mengupah seorang yang professional dalam bidang dekorasi pasti memakan belanja yang besar tetapi dalam dunia media sosial kini, perkara itu tidak lagi menjadi halangan kerana dengan tenaga kita sendiri dapat mengubah rumah menjadi menarik meskipun hanya sekadar dapat membuat sejuk mata memandang.

 

Malah kita juga dapat mengambil masa untuk melakukannya mengikut bajet sendiri. Jangan anda terkejut jika tidak hanya yang berkeluarga sahaja dapat melakukan dekorasi rumah kerana yang bujang juga boleh merealisasikan impian itu sepertimana yang dikongsikan oleh seorang pemuda ini.

Bujang

IMG_20210530_101958

Sehingga dia menjadi bualan hangat wargamaya kerana lelaki bujang tidak menghalang untuk membuatnya malas mendekorasi rumah menjadi lebih meletop.

Malah lelaki tersebut telah membuatkan pemilik rumah itu suka dirinya menyewa di kediamannya. Bukan sahaja dalam rumah di ubah suai lelaki ini, malah diluar juga boleh tahan menarik.

@amsyar.johari1 tahun 6 bulan menyewa sini. Bujang, owner rumah pun suka aku ddk sini. ##syukur ##buatsorang♬ Baru Betul – Akar

 

@amsyar.johari1 tahun 6 bulan menyewa sini. Bujang, owner rumah pun suka aku ddk sini. #syukur #buatsorang♬ Baru Betul – Akar

Wargamaya juga kagum kerana meskipun seorang lelaki yang masih bujang, kerajinannya mendekorasi rumah cukup hebat. Apatah lagi, bunga-bunga juga ditanam bagi membuatkan ruangan rumah kelihatan segar dan indah.

“Lelaki jenis macam ni selalunya…”

IMG_20210530_102015

“Suke penyewa…”

Bujang

“Terbaik dik”

IMG_20210530_102045

sumber: himpunanceritalawak