Sunday, May 31, 2020
Home Tags Maut

Tag: maut

Tak Sempat Merasa Gaji Pertama, Pekerja Kurier Maut Dilanggar Pemandu Mabuk

Pemandu mabuk terus membunuh! Lagi kes terbaru, seorang pekerja syarikat kurier tidak sempat menikmati gaji pertamanya selepas maut dilanggar pemandu mabuk di kilometer 34.2...

Cari rezeki nak beli baju raya, ‘rider’ Foodpanda maut kemalangan

Seorang penghantar makanan Foodpanda, Mohd Adib Andy Mohd Ali dilaporkan maut apabila motosikal dinaikinya terbabit dalam kemalangan dengan sebuah lori berhampiran Dengkil, Sepang petang...

Tak sempat timang anak sulung, suami & isteri sarat hamil maut...

Di Alor Gajah, sepasang suami isteri yang menaiki motorsikal telah maut dalam kemalangan jalan raya di Jalan Bukit Merchat, Pulau Sebang, kira-kira pukul 7.40...

Suami isteri ditemui maut oleh Peronda PLUS selepas 12 jam kemalangan....

Dua beradik menjadi yatim piatu sekelip mata apabila ibu bapa mereka maut dalam kemalangan setelah kereta yang dinaiki mereka terbabas di Kilometer 20.8, Lebuhraya...

Atuk Tergelincir, Bayi Maut Jatuh Dari Tingkat 11 Kapal Persiaran

Seorang datuk mungkin telah mengalami kejadian paling memilukan seumur hidupnya apabila cucu kandungnya sendiri telah maut di tangannya. Kejadian itu berlaku semasa beliau sedang...

Dua beradik selamat dikebumi, ibu terlelap ketika pandu kereta

Sedihnya apabila perkongsian mengenai tragedi yang menimpa keluarga ini dikongsikan oleh ibu saudara mangsa yang terdiri daripada dua kanak-kanak perempuan yang menemui ajalnya setelah...

Muat naik status pasal mati, pelajar seakan tahu akan pergi hadap...

Seperti arwah tahu ajalnya semakin dekat, seorang penuntut kolej sebelum ini telah memuat naik posting tentang kematian sebelum beliau maut dalam satu kemalangan setelah...

Al Fatihah.. Tinggal Sehari Sahaja Nak Beraya, Nurse Temui Ajal Leher...

Sedihnya apabila satu kemalangan yang menyayat hati berlaku tatkala hanya tinggal sehari sahaja umat Islam akan merayakan Hari Raya Aidil Fitri,  seorang jururawat meneui...

Terkulai kaku kebiruan, lagi kes budak maut akibat pengecas telefon

KEJADIAN kanak-kanak maut akibat renjatan dari kabel...

Pemain Arsenal dan Sepanyol, Antonio Reyes maut dalam kemalangan jalan raya

PEMAIN bola sepak Sepanyol Jose Antonio Reyes,35, terbunuh dalam nahas jalan raya, umum bekas kelabnya Sevilla hari ini. Pasukan Sevilla dalam satu keyataan di Twitter...

Popular Post

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Tak sanggup lihat anak2 abang botak tak beraya, lelaki ini tawar diri bayar ganti...

Semalam rakyat Malaysia dikejutkan dengan berita tentang Mahkamah Petaling Jaya telah menjatuhkan hukuman 12 bulan penjara kepada seorang lelaki yang benama Danial Abdullah Tan,...

‘Sekolah tutup tapi gaji jalan, Mcm mana tu?’ – Netizen desak PM kaji balik...

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dimulakan sejak hampir dua bulan lalu telah memberi k3san kepada sebahagian besar rakyat Malaysia. Ia bagi memutuskan rantaian penularan...