Home Tags YouTube

Tag: YouTube

Baru Umur 12 Tahun, Alyssa Dah Dapat Beli T0Y0TA VELLFlRE

PENYANYI dan pelakon cilik terkenal, Aryanna Alyssa Dezek yang memuat naik vide0 lagu ‘cover’ di YouTube sejak berusia empat tahun berjaya membeli kereta idamannya,...

Patutlah boleh beli rumah!. Raffi Ahmad peroleh RM1.5 Juta Sebulan Dengan...

Di Indonesia, nama Raffi Ahmad memang di kenali sebagai selebriti dengan pendapatan tertinggi. Bukan kerana dia sering...

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah...

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Pandai2 Ajer cakap dia dapat RM 8K, rupanya Youtube bagi Sugu...

Youtuber Sugu Pavithra, yang merupakan pasangan suami isteri keturunan India, yang gemar berkongsi resepi masakan, kini semakin dikenali ramai. Selepas saluran Youtube mereka mula mendapat...

Sugu Pavithra bila time nak buat video masak ada ajer orang...

Penantian pasangan YouTuber suami isteri sensasi yang menggunakan nama ‘Sugu Pavithra’ untuk mendapatkan gaji daripada laman YouTube sejak Januari lepas berakhir hari ini. S. Pavithra, 28,...

Cara nak kaya dengan Youtube… Youtuber Dedahkan Realiti Pendapatan Sebenar Yang...

Trend sekarang kalau korang perhatikan masing-masing kalau boleh nak cuba jadi Youtuber kan? Sebab apa? Ramai netizen yang kongsikan jumlah anggaran yang mereka terima. Contoh...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami...

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...

Rupanya Jiran sendiri yang dengki bila anak murid dia dapat...

Rupanya Jiran sendiri yang dengki bila anak murid dia dapat subcriber Youtube lebih ramai Bermula dengan sering berkongsi resepi masakan dan aktiviti berkeluarga disaluran Youtube,...

“Jahatnya…” – Ada netizen dengki, minta Sugu Pavithra tutup Youtube

Hanya suka berkongsi resepi masakan dan kisah kehidupan sederhana bersama keluarga di saluran Youtube, seorang suri rumah bernama Pavithra kini semakin dikenali ramai. Saluran Youtube...

Popular Post

Baru Berapa Bulan dalam Youtube, Sugu Pavithra akhirnya dapat beli rumah baru

Siapa lagi tidak kenal dengan pasangan Youtuber Sugu Pavithra, dek kerana memaparkan gaya video yang bersahaja dan menggunakan bahasa Melayu telah berjaya menarik minat...

Viral video tak senonoh awek ‘kastam’ terlampau

Memalukan! Namun apakan daya klip video yang menunjukkan aksi melampau seorang wanita memakai pakaian seragam agensi kerajaan telah viral di media sosial.  Klip video...

Sempat acu pisau di leher tebusan, perompak Maybank usia 19 tahun mati ditembak

Hari ini suasana di Maybank Air Tawar 5, Kota Tinggi, bertukar cemas selepas berlaku kejadian rompakan dengan senjata dan tebusan. Menuruy saksi, Nurul Izzati Kamali,...

Isteri sediakan nasi goreng semalam waktu sahur, terus aku sepak meja. Dia tahu aku...

Salam min, harini aku berbuka sorang2, aku tapau kat luar je, aku pening rumah aku bersep4h, singki berantakan, baju aku dah bertimbun. Rumah aku...

Pavithra Terkejut YouTube bayar RM 8700.00, sepuluh kali ganda gaji suami dia.

” Saya hanya ingin membantu suami yang hanya bekerja di ladang, dia memperoleh pendapatan RM1,000 sebulan. ” Jika ditolak komitmen bulanan kami hanya mempunyai kurang...